שתף, , גוגל פלוס, פינטרסט,

Posted in:

יש דברים בחיים שלא חייבים לעלות כסף: קבלו 5 כלים חינמיים לשיווק העסק שלכם!

לשווק עסק קטן זה כמו לבשל ארוחת שף. אה, רק הקטע הזה שאין מתכון. והמצרכים הם לא הכי טובים שיש בשוק. ובלי טבחים. כי אתם יודעים איך זה, אין הרבה כסף לספקים טובים באמת, אין כוח אדם בעסק שיתעסק עם זה ואין ממש ידע מקצועי איך ניגשים לזה.

את החלק האחרון, אתם יודעים היטב, גם אם אתם חושבים אחרת. כי כולנו גולשים בפייסבוק ורואים פרסומים כאלה ואחרים, כולנו קראנו פוסט על משהו שממש מעניין אותנו (כמו לגלות כלים חינמיים לשווק, גלינג גלינג). אז אם אחרים עושים את זה – גם אתם יכולים. ועכשיו עם כלים חינמיים.

  1. Charlie

תכירו את צ'ארלי. איש המודיעין שיכין אתכם לקראת פגישות. בהתממשקות אל יומן הפגישות שלכם צ'ארלי הולך לסרוק את הפרופיל האישי של כל מי שאיתם תיפגשו. איך? צ'ארלי לוקח את המייל שלהם סורק את הרשתות החברתיות, הבלוגים וגם אתר החברה ומציף אותם עבורכם. בואו נגיד שלא מדובר באמת בשרלוק הולמס, אבל היי, זאת דרך נהדרת לאסוף מידע חשוב על אופי האדם, המטרות והצרכים שלו וכמובן איפה הוא בילה את החופשה האחרונה שלו. מי שמתוכנן לפגישות שלו ברצינות זוכה בתמורה ליחס רציני.

2. Buzzsummo

מכירים את זה שאתם מתים לכתוב תוכן? כזה שתוכלו להפיץ ברשתות החברתיות או שיקדם אתכם במנועי חיפוש. תוכן שיציג אתכם כמומחים. אבל, על מה כותבים? במה אנשים מתעניינים? מה הביטויים החמים בתחום? את מה כבר כולם טחנו? את כל אוצרות הידע האלה ועוד הרבה רעיונות לתוכן תוכלו למצוא ב-Buzzsummo. בחלונית החיפוש הזינו את ביטויי המפתח שלכם והמנוע כבר יפרוס בפניכם את רשימת התכנים שזכתה לפופולריות הרבה ביותר ורעיונות נוספים לכתיבה.

3. Kuia

במקום השלישי מסתתרת פנינה. Kuia הוא מחולל מחשבונים, שאלונים (סטייל buzzfeed), טבלאות וגרפים בהתאמה אישית מלאה.

יצירת שאלונים, מחשבונים וגרפים באופן עצמאי
Kuia – יצירת שאלונים, מחשבונים וגרפים באופן עצמאי

את התכנים האלה תוכלו להפיץ ברשתות חברתיות או לשתול אותם באתר (שליחה של כמה שורות קוד למתכנת שלכם). מה זה תורם לכם? זאת דרך מצוינת ליצור תכנים מעניינים ומקוריים, ליצור מעורבות גבוהה בקרב הקהל שלכם, להבין איזה תוכן מביא יותר לידים ולבסוף, גם לבחון את התשובות ולגלות מה קהלים חושבים על התחום שלכם. הגרסה החינמית מאפשרת ליצור את הכלים האלה תוך כמה מגבלות בהשוואה למסלולים בתשלום.

4. Canva

כבר לא צריך לפנות למעצב כדי להכין ברכת שנה טובה או תמונות לרשת החברתית. עם canva תוכלו לחתוך את התמונות, להתאים גדלים, להוסיף פילטרים וכמובן להוסיף טקסט. כדי להשיג עיצובים מורכבים יותר מטקסט ותמונה תוכלו להוסיף אייקונים, לוגו ושאר עיטורים. הכל יהיה בממשק אינטרנטי שמאפשר הפצה או להורדה.

5. Sniply

sniply
sniply – באנר צף עם הנעה לפעולה

תגידו, גם אתם לפעמים משתפים תוכן מאתרים אחרים? גם אנחנו. זה נחמד, אבל גם מטריד. כי בפעמים האלה, מי שעבר לקרוא את התוכן שאליו הפנינו, למעשה עזב את עמוד הפייסבוק, הפוסט בבלוג או דף האתר. הוא מסתובב עכשיו ברשת כמו אסטרונאוט שיאבד קשר עם תחנת האם.

Sniply מחבר בחזרה את הגולש אליכם. הוא יוצר עבורכם באנר צף עם כפתור הנעה לפעולה או טופס צור
קשר בכל תוכן ששיתפתם. הכפתור יכול לקשר לאתר שלכם, להחזיר לפוסט או להעביר אותו לדף נ
חיתה.

1,000 הלחיצות הראשונות הם חינם אז כדאי מאוד לנצל אותן.

6. Fiverr

שמתם לב, אנחנו בשש וכתבנו חמש?! זאת הגרסה שלנו לבונוס טרק באלבומים בניינטיז. fiverr פה למרות שהיא לא חינמית ולמרות שכולם מכירים אותה (קטלוג של נותני שירות המציעים את מרכולתם ב-5 דולרים ומעלה). היא פה כי היא דרך מצוינת להחליק הרבה מאוד פינות שיווקיות שהיו יכולות להתייקר ולהסתבך בלי סיבה. עבור הרבה מטלות קטנות, כמו עיצוב טמפלט לניזולטר, שדרוג העלון באנגלית שכתבתם, ברכת חג שמח עם אנימציה ממותגת או קריינות לסרטון שלכם באנגלית – זאת הדרך לסתום את כל החורים הקטנים בזול ובמהירות.

לסיכום, אנחנו מקווים שעם השפיות והאוכל יגיע גם התיאבון, כי פתרונות וכלים תמיד אפשר למצוא.

 

אהבתם את התוכן?
אנחנו בטוחים שתאהבו גם את המערכת

btn_30days_222x60

פוסטים נוספים שכנראה יעשו טוב לעסק שלך

תגידו מה חשבתם:

avatar