שתף, , גוגל פלוס, פינטרסט,

Posted in:

עצמאי? 5 סיבות לעבוד עם חשבונית ירוקה

ידעת שחשבונית ירוקה חוסכת לך הרבה זמן וכסף מדי חודש ונותנת לעסק שלך בוסט רציני? אנחנו לא מדברים רק על המעבר מעבודה עם פנקסי חשבוניות (אז החיסכון בזמן ובכסף הוא עצום), אלא גם על פתרונות אחרים.

בואו תראו מדוע חשבונית ירוקה כדאית לך יותר לעבודה. עובדות, לא דיבורים!

ממשק נוח

נתחיל מהבסיס – ממשק אינטרנטי צריך להיות נוח וקל לעבודה. זה חשוב מאוד בחודשים הראשונים, אז לומדים להכיר את המערכת, וזה קריטי לאורך העבודה השוטפת. מערכות עם ממשק נוח מאפשרות לך לנצל את כל היכולות, לעבוד מהר, מכל מקום ובכל שעה. בסקר שערכנו גילינו ש-80% מהנשאלים ציינו את נוחות המערכת כסיבה העיקרית שבגלל הם בחרו בחשבונית ירוקה כמערכת שלהם.

תהליכים אוטומטיים

תהליכים אוטומטיים מאפשרים לחסוך הרבה מאוד זמן ולייעל את העבודה בעסק. למשל, אם שלחתם חשבונית ללקוח, עם חשבונית ירוקה תוכלו להגדיר שליחה אוטומטית של החשבונית לרואה החשבון, למחלקת כספים או לשותף. פעולה אחת, עם אפקט רחב – זה הרעיון שמאחורי הכלים הרבים שמציעה חשבונית ירוקה. דוגמה אחרת, במערכת אפשרות לראות שהמייל אכן התקבל ושהחשבונית נפתחה. נגמרו הימים שבהם "לא שלחת חשבונית" היא בכלל אפשרות. כן, וכל זה אוטומטי וזמין לכל לקוח.

green_sign_560pxl_1סדר בעסק

סוד ההצלחה של העסק הוא הסדר שבו הוא עובד. את העניין הזה חשבונית ירוקה לוקחת ברצינות רבה ומציעה כלים ויכולות לשלוט בתזרים, לראות אילו הצעות מחיר פתוחות ואילו הזמנות זקוקות לניטור. למשל, בממשק הניהול אפשר לראות בקלות את החשבוניות הפתוחות ולפנות במייל אישי ללקוח, ישירות מהמערכת, כדי שיסדיר את החוב. בנוסף, כל המסמכים מתועדים לצרכי ביקורת ודיווח. בחשבונית ירוקה כל מסמך חתום דיגיטלית.

דוחות חכמים

מעבר לחשבוניות דיגיטליות ומסמכים עסקיים (כן, במערכת אפשר להפיק גם הצעות מחיר, תעודות משלוח, הזמנת רכש ועוד) חשבונית ירוקה לקחה את יכולות המערכת צעד אחד גדול קדימה, ומציעה דוחות אוטמטיים על מצב העסק. הם מאפשרים להשוות ביצועים ביחס לתקופות קודמות, לגלות הכנסות ותקבולים עתידיים ועוד. יכולת חדשה שהושקה לא מזמן מאפשרת לך ליצור קבוצות לקוחות לפי תגיות – למשל, לקוחות שרכשו מוצר מסוים – ולהעביר את קבוצת הלקוחות לרשימת תפוצה במערכת רב מסר כדי להמשיך ולפתח מהלכים שיווקיים יצירתיים ואפקטיביים.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חשבונית ירוקה הוא אחד המהירים. הוא נעשה באמצעות מייל וצ'אט בפייסבוק ומספק מענה גם על שאלות כלליות בתחום הנהלת החשבונות וגם על תפעול המערכת. התכתובות מאפשרות לכם לקבל לינק ישיר להסברים וסרטוני וידאו שידגימו איך לבצע פעולות במערכת, בסיסיות או מתקדמות כאחד, בקצב ובזמן שלכם. בשעות העסקים, המענה יהיה תוך דקות בודדות לכל מייל או הודעה!

כשהכלים הטובים ביותר בצד שלך, קל יותר להצליח – מתקדמים עכשיו לחשבונית ירוקה

פוסטים נוספים שכנראה יעשו טוב לעסק שלך

6
תגידו מה חשבתם:

avatar
3 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
חשבונית ירוקהנאמן מחשביםצופיהגיא Recent comment authors
חדש יותר ישן יותר הצביעו הכי הרבה
גיא
אורח
גיא

הכל נכון. בתור עוסק עצמאי חדש, המערכת עוזרת לעשות סדר. המעקב אחרי חשבוניות ששולמו ולא שולמו נעשה בצורה נוחה ביותר, הפקת קבלות מתוך חשבוניות מהווה תהליך כמעט טבעי, תוספות מבורכות כמו מס במקור מוסיפה נוחות והגיון רב. אין ספק שאמליץ לכל אדם שמתחיל עסק עצמאי לעבוד עם חשבונית ירוקה.

צופיה
אורח
צופיה

מאוד מרוצה מהתוכנה.
האם כבר יש אפליקציה???

נאמן מחשבים
אורח
נאמן מחשבים

תוכנה מאוד נוחה וגם נעימה להצגה ללקוח, עושה בה שימוש המון זמן.
מחכה לפיקצ'ר של ניהול מלאי, זה ישלים את התוכנה
וגם לאופצייה של הוצאת כרטסת חיובים וזיכויים ללקוח, לא חושב שקיים
אני מאוד ממליץ על התוכנה