הגיע הרגע המיוחל שבו אתם שולחים ללקוח שלכם בחו"ל את דרישת התשלום. מי שכבר עשה זאת בעבר, יודע שהמרחק בין הסכום שמועבר לסכום שמתקבל יכול להיות גדול. לכן מפה, כדאי לדאוג לקבל את התשלום בדרך הקצרה, הנוחה והמשתלמת ביותר – עבורכם ועבורו.

מה קורה בעולם?

על פי האתר Entrepreneur.com, ערוץ התשלום המועדף בארצות הברית ויפן הוא כרטיס האשראי. גם באירופה השימוש בכרטיסי אשראי צובר פופולריות, אבל גם להעברות הבנקאיות יש מקום של כבוד מבין שיטות התשלום השונות. בהודו, בנקאות מקוונת היא אמצעי התשלום המועדף, אבל גם כרטיסים נטענים ותשלומים במזומן מאוד פופולריים.

שיתוף הפעולה שלנו עם Payoneer מאפשר לכם ליצור חשבון אישי אליו הלקוח יעביר את התשלום, וכך לחסוך זמן ועמלות.

5 דרכים לקבלת תשלום מחו״ל

eCheck

eCheck היא שיטה להעברה בנקאית מקומית מיידית בתוך ארצות הברית. היא משלבת את יתרונות המהירות והיעילות של העברה בנקאית, עם הסיכון הנמוך וההכרה המשפטית של התשלום בצ'ק. בדומה לצ'ק פיזי, בתשלום ב-eCheck הכסף נמשך מיידית בסכום הנקוב מחשבון הבנק.

היתרון העיקרי בביצוע תשלום ב- eCheck הוא העלות. אין עמלות על עיבוד התשלום או עמלת עסקה, מה שהופך אותו לאפשרות זולה במיוחד. בנוסף, eCheck  מופקד במהירות כפולה מצ'ק רגיל.

התשלום באמצעות eCheck  אפשרי ללקוחות בעלי חשבון בנק אמריקאי שנמצאים בארצות הברית (השירות אינו תקף במדינת נבאדה). עם פתיחת חשבון Payoneer, תקבלו מאיתנו פרטי בנק אמריקאים כדי שתוכלו לקבל את התשלום ב-eCheck.

Paypal

פייפאל (PayPal), שירות התשלומים הדיגיטלי המוכר, מאפשר ללקוחות ולעסקים לבצע עסקאות בצורה מאובטחת. כיום יש למעלה מ-300 מיליון משתמשים בשירות ברחבי העולם. לאחר הרשמה לשירות, ניתן לשלוח תשלומים ולקבל תשלומים באופן מהיר וללא צורך במסירת מידע אישי ופרטי חשבון בנק. את חשבון הפייפאל אפשר לקשר לכרטיס האשראי או לבנק שלכם.
השימוש בשירות הוא בחינם, אך שימו לב שתיגבה עמלת המרת מטבע על עסקאות במטבע זר.

במערכת של morning אפשר לחבר את פייפאל לחשבון שלכם, באמצעות תוסף Paypal, וכך יתאפשר לכם לשלוח דרישת תשלום למייל או לוואטסאפ, להטמיע כפתור תשלום באתר שלכם או בדף המכירה ולקבל כספים מהארץ ומחו"ל בקלות, בנוחות ובדרך הכי מאובטחת שיש. עם קבלת התשלום הכסף עובר ישירות לחשבון ה-PayPal שלכם, וממש באותו הרגע הקבלה מופקת ונשלחת באופן אוטומטי. קל.

העברה בנקאית מקומית

לקוחות Payoneer מחזיקים בפרטי בנקים מקומיים במספר יעדים, להעברה מקומית מהירה, שגם חוסכת את  עמלות ההעברה הבינלאומיות. למשל, דרך פרטי חשבון הבנק האמריקאי שיופיעו לכם בחשבון Payoneer, תוכלו לקבל תשלומים בהעברה מקומית מארה"ב בדולר. בדומה לכך, תקבלו פרטי חשבון בנק בריטי לתשלומים בפאונד, סיני לתשלומים ביואן, יפני לתשלומים ב-יין, אירופאי לתשלומים ביורו ובקרוב מאוד, גם קנדי, לתשלומים בדולר קנדי.

בעצם, בחשבון Payoneer אחד יש לכם כבר שישה פרטי בנק מקומיים במדינות שונות שיקלו עליכם לקבל את הכסף במהירות ובעלויות נמוכות משמעותית. ההעברות מגיעות בתוך 1-3 ימי עסקים ועמלת השירות מאוד נמוכה ונעה בין 1% להעברות דולריות בארה"ב ל-0% (שום עמלה!) בשאר המטבעות.

חשוב לציין שפרטי הבנק שתקבלו מאיתנו יכולים לשמש אתכם לקבלת תשלומים בלבד (לא ניתן להשתמש בהם עבור ביצוע תשלומים).

ומה לגבי תקרת שימוש?

החדשות הטובות הן שאין כזו. ניתן להעביר כל סכום שתרצו דרך העברה בנקאית מקומית.

כרטיס דביט/כרטיס אשראי

כרטיס אשראי הוא אחד מאמצעי התשלום הפשוטים והבטוחים ביותר לשימוש. בכרטיס אשראי ניתן לבצע רכישות גם אם בחשבון המשלם אין את הסכום המדויק, כי החיוב נעשה מאוחר יותר. יתרה מכך, בכרטיס אשראי אפשר להציע למשלם פריסת תשלומים, כחלק ממשא ומתן.

בניגוד לכרטיסי אשראי, כרטיסי דביט מחוייבים מיידית, כך שלא ניתן לבצע חיוב על סכום גבוה מהיתרה הקיימת בכרטיס – מה שמאפשר שליטה טובה יותר בהוצאות. כרטיסי דביט מכובדים בכל העולם, בדומה לכרטיסי אשראי, וניתן להשתמש בהם לביצוע משיכות בכספומט, וביצוע רכישות בחנויות או ברשת.

כמו כן, בשימוש בכרטיסים האפשרות לביטול עסקה בעת הצורך גמישה. כן צריך לקחת בחשבון שישנה תקרה לשימוש בכרטיס – הגבלת סכום על עסקה והגבלת מספר עסקאות יומי/ חודשי.

תשלום בין חשבונות Payoneer

כשמדברים על עמלות, כולנו רוצים לחסוך. Payoneer מאפשרת להעביר כסף בין חשבונות Payoneer – ללא עמלה כלשהי. אם יש לכם חשבון Payoneer ואתם רוצים להעביר כסף לבעל חשבון Payoneer  אחר, ניתן לעשות זאת היום מתוך החשבון בכמה צעדים פשוטים. היתרון הנוסף הוא שהכסף מגיע בתוך מספר שעות ישירות לחשבון המקבל.
יש לכם חשבון במורנינג ותרצו לקבל תשלומים מלקוחות גלובליים באמצעות חשבון ה-Payoneer שלכם? כאן תוכלו למצוא את ההגדרות והפרטים הנוספים.

אז איזו שיטת תשלום הכי טובה ללקוחות שלי?

כמו כל השאלות הכי טובות, גם לזו אין תשובה חד משמעית – יש מספר משתנים שצריך לקחת בחשבון וישפיעו על הבחירה של הלקוח בשיטת התשלום הנכונה עבורו, כמו מיקום גאוגרפי של המשלם, הסכום לתשלום וכמובן – המטבע לתשלום.